מה אנחנו מציעים?

מלגה שנתית של 5000 ש"ח

אנחנו פתוחים בראשון ורביעי 17:30-23:00

מיקום מושלם ונוח עם תחב"צ זמינה והסדרי חניה

ארוחת ערב מפנקת

אירועים מפתיעים מחוץ לערבי הפעילות

אז מה אתם צפויים לפגוש אצלנו?

מלגה והטבות

החיים לחוצים ובין שלל המשימות צריך גם לסגור את החודש וזה לא קל בתקופת הלימודים.

המלגה נועדה לאפשר לסטודנטים לפנות זמן איכות להתפתחות אישית ולעיסוק בשאלות של זהות יהודית, מתוך ידיעה שהזמן המושקע מקבל מענה גם בהיבט הכספי. מעבר לסכום של 5000 ₪, תקבלו חינם חוויות ששוות אלפי שקלים נוספים. הסופ"שים, ההרצאות, ההופעות, הסדנאות והטיולים שלנו שווים הרבה כסף, אבל מי סופר כשנהנים 😉

קהילה וחברים

לפעמים אנחנו הולכים לאיבוד בתוך ים המטלות, ההגשות, המבחנים והמשמרות בעבודה. השראה מציעה לכם פעם בשבוע להוריד את הרגל מהגז, לשבת עם חברים ולייצר שיחת עומק שנותנת טעם לחיים. 

אצלנו לא מדברים על פוליטיקה וגם לא על השוטף. נכנסים פנימה ומצליחים לפגוש את עצמנו דרך אנשים שלא היינו פוגשים בשום מקום אחר, בלי שיפוטיות ובלי פוזות. עם הקיטוב ששוטף את המדינה, זוהי משימה לאומית ראשונה בחשיבותה.

יש לך זמן להירגע? בהשראה מקבלים חברים לחיים וזמן איכות נדיר בתוך מרוץ החיים. בואו כמו שאתם, מלאו צלחת נשנושים ונשב לפטפט.

הופעות וסופ"שים

זה יכול להיות בית מלון מפנק או חאן מדברי – 

מעבר לארוחות שישי שאנחנו עושים במקום שלנו ברמת גן, פעמיים בשנה אנחנו יוצאים לחוויה קבוצתית מטריפה של 48 שעות באוויר. הופעות של אמנים מובילים, דינמיקה קבוצתית, כניסה לאתרים, טיולים בטבע, פעילות גיבוש, דיונים אל תוך הלילה וסדנאות. שם גם עולות לדיון שאלות מהותיות J כמו וויסקי או ארק, מלפפון בחומץ או במלח…

תפתחו מפה ותתחילו לסמן איפה טיילנו: רמת הגולן, צפת העתיקה, אצבע הגליל, שילה הקדומה, הנגב, ירושלים ועמק האלה.

סדנאות התפתחות

במהלך השנה תוכלו לבחור להשתתף בסדנאות חוויתיות, לפעמים בחיק הטבע ולפעמים במרכז השראה.

דמיון מודרך, מדיטציה, התבודדות, נשימה מעגלית, פסיכודרמה, כתיבה ויצירה – סדנאות יצירתיות משולבות בפעילויות שלנו ומרחיבות את התקשורת הבינאישית והקבוצתית. כי אינטואיציה היא טעם החיים!

תכנים מגוונים

קבלה, זוגיות, פילוסופיה, היסטוריה, תנ"ך ומפגשים עם סיפורי חיים של אנשים יוצאי דופן – בהשראה תוכלו לבחור להשתתף בהרצאות וקורסים בתחומי עניין שמסקרנים אתכם. כי ידע פותח דלתות, מעניק מודעות והופך את הבחירות שלנו למושכלות.

מעבר להרצאות הקבוצתיות, בכל ערב פעילות אנחנו יושבים לחברותא בקבוצות קטנות, המאפשרות קשר אישי ושיח פחות פורמלי. מזמינים אתכם להעז לשאול הכל ולגלות שלחלק מהשאלות יש גם תשובות.

ויש לנו מיוחדים! ערב דיבייט, פואטרי סלאם, הרצאות טד, חדרי בריחה וחידונים. בהזדמנויות מיוחדות אנחנו יוצאים לסיורים בהם לומדים דרך הרגליים

יהדות ומורשת 

אוצר החכמה, המורשת וההיסטוריה שנכתבו במשך אלפי שנים שייכים לכולנו. 

השראה מייצרת אינטרקציה של למידה משותפת, כל אחד ואחת מביא את זווית ההסתכלות שלו, מתוך חופש מחשבה ונתינת מקום לכל אדם ולכל אמונה ודעה. בהשראה תקבלו גישה לארון הספרים היהודי, ותדעו כיצד למצוא מענה לשאלות עכשוויות בתוך כתבי שלמה המלך והרמב"ם.